Strona sklepu internetowego stanowi jego wizytówkę
Jej ładny wygląd decyduje o tym, czy klienci będą chcieli skorzystać z jego oferty czy też wybiorą konkurentów. W celu umożliwienia wyeksponowania najistotniejszych treści w formie tekstowej oraz graficznej, sklep zaopatrzony został w moduł zarządzania stroną główną.
Co powinien zawierać sklep internetowy
Poza opisami produktów, strona internetowa sklepu zawiera też regulamin, podstawowe dane o firmie, dane kontaktowe, itp. W tym też celu zaopatrzono panel administracyjny w system zarządzania treścią, dający możliwość dodawania, edycji bądź usuwania stron. Edytor treści strony internetowej sklepu posiada takie możliwości, jak:
- formatowanie tekstu;
- wstawianie nagłówka;
- wstawianie zdjęć;
- wstawianie galerii zdjęć;
- wstawianie wewnętrznego linku.
Galeria zdjęć w sklepie internetowym
Poza zamieszczaniem pojedynczych zdjęć produktów na stronie, istnieje możliwość prezentowania całej galerii zdjęć. Baza danych produktów w opisywanym sklepie, poza standardowymi atrybutami produktów typu nazwa, opis, zdjęcie i cena, posiada też wiele dodatkowych atrybutów, służących między innymi do lepszego opisu i skategoryzowania asortymentu sklepu. Każdy z produktów w bazie danych posiada pole dotyczące:
- nazwy;
- krótkiego opisu produktu;
- informacji o dostępności produktu;
- informacji o stanie produktów w sklepie;
- ceny produktów;
- zdjęć prezentujących dany produkt;
- galerii zdjęć;
- kosztów związanych z wysyłką produktu/produktów.
Wszystkie produkty, które są prezentowane na stronie sklepu internetowego, wprowadzane są za pomocą edytora, zapewniającego funkcje formatowania tekstu, a także wstawiania zdjęć produktów.