MEDIAGRAFICS
Wprowadzenia produktu lub usługi na rynek Hiszpański to cała masa dogłębnych analiz i wykalkulowanych przygotowań. Budując nową markę nie musisz wyróżniać się we wszystkich aspektach żeby osiągnąć sukces. W początkowej fazie firma musi bowiem zorientować się, jak zareagują konsumenci na ich nową ofertę i czy produkt się w ogóle spodoba. Dlatego podstawowymi celami etapu wprowadzenia jest zbudowanie popytu na produkt i przekazanie go konsumentom w nadziei, że później zarobi na jego rosnącej popularności.
CENNIK
GŁÓWNE USŁUGI
Nasza firma zaczyna od przeprowadzenia analizy SWOT, analizy dotychczasowych działań, liderów rynku, Brand 24, (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia). Dysponujemy niezbędnymi narzędziami i spójnymi materiałami do wdrożenia całego planu. Musimy zacząć od poważnego spojrzenia na Twoich konkurentów w Hiszpanii i zrobić listę firm, które oferują produkty lub usługi podobne do tych, które planujesz wprowadzić. Nawet jeśli uważasz, że twój nowy produkt lub usługa jest całkowicie innowacyjny i nie ma raczej konkurencji, ważne jest, aby się upewnić i postawić się na miejscu potencjalnych klientów.
PROJEKT LOGO
Projekt logo w formie wektorowej już od 150€
STRONA INTERNETOWA
Strona Internetowa na CMS WordPress już od 200€
SOCIAL MEDIA
Zakładanie i prowadzenie profili Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Tweeter, Youtube. TikTok, Tumbir, Google. 30€ od profilu !
OPINIE KONSUMENCKIE
100 opinii o firmie / produkcie / stronie na 10 serwisach z opiniami – już od 100€
SPRAWDZONA STRATEGIA
ZASADY WSPÓŁPRACY
Podstawowymi celami etapu wprowadzenia produktu lub usługi na rynek jest zbudowanie popytu i przekazanie go konsumentom w nadziei, że później zarobi na jego rosnącej popularności.Poniżej postawowe etapy współpracy między Klientem a nami.
1.Określcie Wasze cele i oczekiwania
Przed rozpoczęciem współpracy z naszą firmą musicie jasno określić sobie cel i oczekiwania jakie macie w stosunku do tej współpracy. Zarówno dla Was jak i dla nas istotne jest czego oczekujecie i jaki ma być efekt finalny tych działań.
2 Ustalcie budżet i czas prowadzonych działań
Drugą istotną kwestią do ustalenia jest Wasz budżet i czas prowadzonych działań. Na podstawie tych dwóch, nasza firma będzie w stanie przygotować strategię e-marketingową dostosowaną do Waszego budżetu z realnym osiągnięciem zamierzonego celu w określonym czasie.
3. Ustalcie z nami w jaki sposób mierzone będą efekty
Już na początku współpracy, ustalcie z nami w jaki sposób będziecie mógli podglądać nasze wyniki dla Waszej firmy. Przejrzyste raporty, i konkretna analiza wyników to doskonały abalietas!
4. Zaufanie to podstawa
Współpracując z nami przede wszystkim musicie nam zaufać. Zaufanie to podstawa w każdej relacji biznesowej. Spokojnie, zdajcie się na wiedzę specjalistów. Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie i na pewno wiemy co robimy!
5. Współpraca i wywiązywanie się z terminów
Współpracujcie i przekazujcie nam potrzebne do promocji materiały ( filmy video, grafiki, zdjęcia) według określonego harmonogramu. Czas dla realizacji wartościowych kampanii informacyjnych, oraz materiałów dotyczących Waszego biznesu i Waszej branży, jest niezmiernie ważny.. Jeśli przekażecie nam to zgodnie z ustaleniami, łatwiej będzie nam dobrać i dostosować skuteczne narzędzia promujące. Jeżeli nam tego na czas nie udostępnicie, Wszyscy stracimy!
6. Komunikacja
Utrzymujcie stały kontakt z nami i realizujcie ustalone wcześniej działania. Wasza pomoc też jest bardzo istotna, a w razie wątpliwości pytajcie. Działania e-marketingowe to złożone procesy obejmujące m.in optymalizacje stron czy pozycjonowanie. Niektóre podejmowane przez nas działania mogą być nie do końca zrozumiałe dlatego zawsze warto poprosić o wyjaśnienie.
I NAJWAŻNIEJSZE
7.Umowa o Zachowaniu Poufności
Wszyscy często zapominają o ochronie tajemnicy swojego przedsiębiorstwa, nie tylko podczas rozmów i negocjacji umów ze swoimi partnerami biznesowymi, ale również, i przede wszystkim przekazując w ramach swojej działalności gospodarczej informacje poufne firmom zewnętrznym. Dlatego w ramach naszej współpracy musimy sporządzić Umowę adekwatną dla danej sytuacji. Najważniejsze są założenia, które musimy spełnić przy sporządzeniu takiej Umowy, w celu jak najlepszej ochrony przekazywanych informacji poufnych. Należą do nich przede wszystkim:
-Sprecyzowanie informacji poufnych
-Określenie celu wykorzystania informacji poufnych
-Sposób postepowania z informacjami poufnymi w czasie trwania Umowy oraz po jej rozwiązaniu/wygaśnięciu
-Odpowiedzialność za naruszenie informacji poufnych.
-Czas obowiązywania Umowy
-Określenie właściwego prawa do rozwiązywania ewentualnych sporów.
DLACZEGO MY
Nasza firma zaczyna od przeprowadzenia analizy SWOT, analizy dotychczasowych działań, liderów rynku, Brand 24, (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia). Dysponujemy niezbędnymi narzędziami i spójnymi materiałami do wdrożenia całego planu. Musimy zacząć od poważnego spojrzenia na Twoich konkurentów w Hiszpanii i zrobić listę firm, które oferują produkty lub usługi podobne do tych, które planujesz wprowadzić. Nawet jeśli uważasz, że twój nowy produkt lub usługa jest całkowicie innowacyjny i nie ma raczej konkurencji, ważne jest, aby się upewnić i postawić się na miejscu potencjalnych klientów.
Gdy już zdecydujemy, kim są twoi konkurenci, przejrzymy ich materiały marketingowe, w tym reklamy, broszury i strony internetowe. Ocenimy, jak twój nowy produkt lub usługa poradzi sobie z tym, co jest już oferowane na rynku Hiszpańskim, i w jaki sposób będziesz się wyróżniać.
JAK PRACUJEMY
SPRAWDZONA STRATEGIA
Wprowadzając nowy produkt lub usługę, w pierwszej kolejności pomyślimy o tym, żeby stworzyć profile firmowe, na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikToku, Tumbirze czy w Profilu Googla, lub poprowadzimy już istniejące. To właśnie tam dotrzemy do większości naszych nowych klientów. Konkurencja oczywiście też to rozumie, dlatego koniecznie musisz się wyróżnić. To wymaga mocnego zaangażowania, doświadczenia i CZASU! Twoją domenę firmową skonfigurujemy z usługą Google Analytics ! To popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala na zdobycie obszernej wiedzy na temat odwiedzających witrynę, co można z kolei wykorzystać do przynoszących wymierne korzyści zmian dotyczących funkcjonowania strony – darmowo. Profil musi zostać zoptymalizowany zgodnie z zasadami SEO. Późniejsze pozycjonowanie pozwoli znaleźć Was na liście najczęściej wyszukiwanych. Skonfigurujemy Piksela. Piksel Meta to krótki kod umieszczany w witrynie, który pozwala mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie. Ale czy Ty wiesz, dlaczego klienci będą chcieli kupować lub korzystać z usługi u ciebie, a nie u jednego z twoich konkurentów?
Blog
BAZA WIEDZY
Jak sprzedawać zgodnie z prawem w internecie?
Jak wygląda legalny sklep internetowy? Co zrobić krok, po kroku by sprzedawać zgodnie z prawem? Dzisiaj dowiesz się więcej na ten temat. Jeśli chcesz sprzedawać i zarabiać w internecie to wiesz już, że dobrze byłoby założyć swój sklep internetowy. Z pewnością wiesz...
Które błyskawiczne płatności online wybrać?
Klienci w sklepie internetowym chcą płacić szybko i bezpiecznie. Dlatego bramki płatności online to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Sklep internetowy nie może funkcjonować bez szybkich płatności online. Klienci najchętniej płacą za zakupy internetowe...
Jak założyć sklep internetowy?
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do sklepów internetowych. Taka dynamika rozwoju rynku e-commerce to wielka szansa dla Twojego sklepu internetowego. Wraz z rozpowszechnieniem platform e-commerce takich...
KONTAKT
Adres
ulica Sienkiewicza 6/13
06-500 Mława