Obsługa zamówień w sklepie internetowym

Klienci sklepu internetowego, składając zamówienie, mogą wybrać rodzaj płatności oraz sposób, w jaki ich produkt zostanie do nich dostarczony. Na podstawie dokonanego przez siebie wyboru, każdy z klientów informowany jest o kosztach przesyłki.

Przesyłki w sklepie internetowym

W sklepie internetowym istnieje kilka rodzajów przesyłek, które uzależnione są od takich parametrów, jak:

 

  • forma transportu;
  • cena przesyłki;
  • zakres wartości produktów w koszyku;
  • waga produktu/produktów;
  • forma płatności.

Moduł zamówień w sklepie internetowym

Sklep umożliwia specjalne upusty dla klientów, które uzależnione są od ilości zakupionych produktów. Moduł zamówień, poza przeglądaniem zamówień, jakie składane są przez klientów, pozwala także na wykonywanie różnego rodzaju operacji na tych sposobach zamówień, które są ważne podczas ich obsługi. Istnieje możliwość wyszukiwania zamówień np. według nazwy klienta, jego loginu, numeru zamówienia, czy też według daty złożenia danego zamówienia bądź jego statusu. Poza tym możliwa jest też edycja zamówienia, ręcznego wprowadzania zamówień oraz wystawiania i drukowania faktur, zmiany statusu zamówienia, czy też mailowego informowania klienta o zmianie statusu jego zamówienia.
Należy dodać, że w opisywanym sklepie możliwe jest też łączenie zamówień. Bardzo często zdarza się bowiem, że w dość krótkim odstępie czasu klient składa więcej niż jedno zamówienie i wówczas istnieje możliwość wysłania do niego jednej paczki, w której znajdą się produkty zamówione podczas kilku operacji. Łącząc kilka zamówień w jedno, obniżone są koszty przesyłki bądź też z uwagi na duże zakupy, klient nie poniesie żadnych kosztów.

Sklep WWW Najtaniej!