Identyfikacja Wizualna

Identyfikacja wizualna to inaczej sposób przedstawiania Twojej marki w postaci określonego wizerunku. Podjęcie szeregu kroków w wyniku których Twoja firma staje się rozpoznawalna i budzi konkretne emocje i skojarzenia u odbiorców.

 

Projektowanie logotypów

Logo to więcej niż tylko znak firmowy. Trzeba myśleć o nim jak o kreacji kompleksowego wizerunku dla firmy. Końcowy wygląd zaprojektowanego logo jest zawsze uzależniony od profilu danej firmy, jak i branży jaką reprezentuje.

MATERIAŁY REKLAMOWE

Profesjonalnie przygotowane materiały reklamowe głównie banery i ulotki wciąż maja ogromną szansę na dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej zainteresowanej kupnem danego produktu. Jest to spowodowane przede wszystkim ich bezpośrednią, ciekawą formą oraz ponadczasową grafiką, budzącymi pożądanie hasłami, które potrafią przekonać nawet najbardziej opornego na inne formy reklamy odbiorcę.

OBRÓBKA GRAFICZNA

Przygotowanie zdjęć na potrzeby stron i sklepów internetowych.Wycinanie tła, retusz, szparowanie, obróbka zdjęć. Retusz zmarszczek, pieprzyków, przebarwień i innych niedoskonałości. Zmiana koloru oczu i usuwanie efektu czerwonych oczu. Komponowanie wielu elementów z wielu zdjęć w jedno.

WIZYTÓWKI FIRMOWE

Spójne projekty wizytówek imiennych oraz firmowych.
Twój biznes nie dostanie drugiej szansy, aby zrobić pierwsze wrażenie.
Z wizytówkami, jakie stworzę, nie będzie miał takiej potrzeby.
Te niepozornie małe wizytówki, odpowiedzialne są za wielkie rezultaty.

Dlaczego ja?

Nieszablonowo i z pasją

Właśnie dziś, w świecie niemal nieograniczonych możliwości, gdzie bariery przestrzenne i czasowe wydają się być abstrakcją, jestem ja. Kreuję, tworzę, nadaje tempo. GodWeb to jednoosobowa agencja interaktywna inna niż wszystkie. Ja nie tylko projektuję – nadaję ideom, pomysłom i ofertom niebanalny wyraz. Odkrywam potencjał reklamy i możliwości drzemiące w moich Klientach. Potem razem układamy je w pełne perswazji i finezji projekty. Brzmi ciekawie? Pewnie! Nazywam się Robert i zaprojektuję dla Ciebie twoje idealne miejsce w sieci!

Logo według Roberta

Cztery cechy dobrego logo

Proste

Logo służy do tego, aby twój klient zapamiętał doświadczenia kontaktu z twoją firmą. Nie możesz przesadzać z formą.Jeśli przekombinujesz, to nikt Cię nie zapamięta

Trafne

Jeśli prowadzisz działalność zajmującą się bankową, to powinno Ci zależeć na tym, aby twój znak wzmacniał przekonanie, że jesteś poważną firmą

Z charakterem

Zadaniem logo jest odróżnić jedną firmę od drugiej. Cały marketing stoi odróżnianiem się i logo ma w tym zasadniczy udział. Dobrze jest jeśli logo wyróżnia się na tle konkurencji 

TRWAŁE

Marki buduje się cierpliwością i konsekwencją, więc jeśli zależy ci na tym, aby Twoi kontrahenci kojarzyli Cię z tymi cechami, to zadbaj o to, aby twoje logo nie zmieniało się zbyt często

Poszerz swoje horyzonty

GRAFIKA CO WARTO WIEDZIEĆ?

Budowanie rozpoznawalnej marki wymaga systematycznych kroków. Jednym z nich jest zaprojektowanie wyróżniającej się identyfikacji wizualnej, która będzie rozpoznawalna przez klientów, a także kojarzona z określonymi wartościami. Pozwoli to na wyróżnienie firmy spośród bardzo często licznej konkurencji, a także wpłynie na kojarzenie marki z daną usługą czy produktem…

Kilka ciekawostek o logotypach

CECHY DOBREGO LOGO

Dobre logo ułatwia twojemu klientowi zapamiętanie Twojej firmy, doświadczenia kontaktu z Twoim produktem czy też usługą. Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Brak twarzy jest czymś niewątpliwie smutnym. Ciężko się uśmiechać do kogoś, kto nie ma twarzy…

  • Web Design
  • Projektowanie Graficzne
  • SEO & Pozycjonowanie
aktualizacja stron i sklepów internetowych