Baza Wiedzy
Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Program do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym
Program do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym Gospodarka cyfrowa niesie wiele różnorodnych wyzwań dla organizacyjnej funkcji zarządzania. Mogą one stanowić zarówno szanse, jak i zagrożenia dla kształtowania pozycji konkurencyjnej współczesnych firm. Głównie...
Wybór nazwy, domeny i hostingu
Wybór nazwy, domeny i hostingu Jeżeli firma aktywnie działa w Internecie, to powinna posiadać nazwę w domenie, a domena powinna być nazwą firmy. Wybierając nazwę sklepu internetowego powinno się wziąć pod uwagę takie warunki, jak: oryginalność, nawiązanie do oferty...
Plan sklepu internetowego
Plan sklepu internetowego Strona internetowa jest albo sklepem albo rynkiem. Użytkownicy nie widzą strony internetowej, a widzą po prostu kolejną pozycję w wyszukiwarce. Każdy fragment strony internetowej sklepu powinien podkreślać naszą markę. Promocja marki nie jest...
Środowisko działania sklepu internetowego
Środowisko działania sklepu internetowego Sklep internetowy to jedna z najbardziej popularnych form działalności handlu elektronicznego. Sklepy internetowe stanowią dodatkowy kanał dystrybucji dla istniejących firm lub też samodzielne przedsięwzięcie tworzone od...
Mobilna wersja strony. RWD czy Mobile Design ?
Strona Responsywna, czyli RWD Responsive Web Design Dostosowywanie stron www do urządzeń mobilnych to obecnie nieodzowny element każdej szanującej się witryny www. Bez tego bardzo ograniczamy generowany ruch i pozycję strony ponieważ utrudniamy życie wielu ewentualnym...
Trendy w projektowaniu stron internetowych na 2020 rok
Nowe wytyczne Google dla webmasterów na 2020 rok Rok 2019 nie przyniósł takich rewolucji jak we wcześniejszych latach wycofanie się z technologii Flash, czy pojawienie się znanego już chyba wszystkim z branży systemu Responsive Web Design (RWD). Co nie znaczy, że nie...
Certyfikat SSL i protokół HTTPS w Twojej witrynie
Korzyści z certyfikatu SSL z punktu widzenia SEO Zagadnienie bezpieczeństwa w sieci jest coraz to bardziej popularne. Internauci są coraz bardziej świadomi zagrożeń, częściej też zwracają uwagę na stosowane w sklepach online i na zwykłych witrynach zabezpieczenia,...
Czym się różni SEO od SEM i co to ma wspólnego z moją stroną?
SEO i SEM Search Engine Marketing Marketing internetowy staje się coraz ważniejszy w promocji współczesnych firm. W dzisiejszych czasach praktycznie każda szanująca się organizacja posiada swoją stronę internetową, dzięki której chce oddziaływać na swoich klientów...
Szybkość ładowania strony jako czynnik pozycjonowania Google
Korzyści szybszego ładowania strony z punktu widzenia SEO Na pozycje w wyszukiwarce od Google ma wpływ obecnie ponad 200 czynników. Większość z nich niewielki, a królami nadal pozostają wartościowe linki prowadzące do naszej strony. Ale.. Wszyscy wiemy, że...
Zalety i Wady i własnego sklepu internetowego
Po co mi sklep internetowy skoro jest Allegro? To stwierdzenie może miało sens kilka lat temu gdy na Allegro można było jeszcze normalnie sprzedawać i dobrze na tym zarabiać. Obecnie to już nie ten sam portal, ciągłe zmiany najpierw miniaturki z białym tłem, potem...